4-й урок циклу за романом Альбера Камю ”Чума”.
Формат: doc
Тема: Абсурд і трагічний стоїцизм у романі «Чума». Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір (продовження теми) Мета уроку: - з’ясувати, як розкриває Камю проблему вибору людини у межовій ситуації та відповідальності за цей вибір на прикладі персонажів роману «Чума»: Раймона Рамбера, отця Панлю, Коттара; - розвивати навички характеристики літературних героїв, аналізу моральних ситуацій; - формувати моральні компетентності учнів. Тип уроку: комбінований урок (характеристика дійових осіб твору). Обладнання: тексти роману «Чума»; картки з цитатним матеріалом, картки із підсумковими запитаннями.
Методична ремарка 1. При підготовці до уроку учні, об’єднавшись у три творчі дослідницькі групи, отримали диференційоване випереджувальне завдання підготуватися до аналізу морального вибору героїв роману: Раймона Рамбера, отця Панлю, Коттара. 2. Роботу у групах можна організувати і безпосередньо на уроці: учні об’єднуються у групи і визначають спікерів. Якщо є потреба, можна роздати цитатний матеріал на картках.
Хід уроку (викачати з сервера)
|