П`ятниця, 29.03.2024, 07:08
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
5-й клас [5]
6-й клас [7]
7-й клас [19]
8-й клас [0]
9-й клас [1]
10-й клас [0]
11-й клас [8]
Пошук
ЦІКАВО
Теги

 Файли
Головна » Файли » Розробки уроків » 11-й клас

Розробка відкритого уроку за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита»
[ Викачати з сервера (139.8 Kb) ] 10.10.2013, 20:33


   Заняття на 80 хвилин (два уроки).
  
   Формат: doc (архів WinRAR)
   В архіві: план-конспект заняття, літературний диктант, словник етичних термінів (на картці), картки з проблемними питаннями; міні-презентація із завданнями.

   Тема: Михайло Булгаков. Роман «Майстер і Маргарита»

   Зміст:
- «Майстер і Маргарита» як роман-міф
- Проблема свободи, взаємовідносин особистості і влади
- Проблема морального вибору
- Діалектика добра і зла

   Мета: - визначити разом зі студентами специфіку використання біблійних мотивів та особливості вирішення моральних проблем у романі «Майстер і Маргарита»; витлумачити роль євангельських образів у авторській системі цінностей:
- розвивати навички аналізу моральних ситуацій, критичне мислення студентів;
- формувати активну моральну позицію.

   Методична мета: продемонструвати шляхи формування моральних компетентностей студентів шляхом аналізу моральних ситуацій, використання методу «прес» та сучасних інформаційних технологій.

   Обладнання: тексти роману «Майстер і Маргарита»; комп’ютер та мультимедійний проектор; презентація «Впізнай героя»; фрагмент з фільму «Майстер і Маргарита» (режисер: Володимир Бортко), фрагменти лекції диякона Андрія Кураєва; трейлер до фільму «Острів» (режисер: Павло Лунгін); словник етичних термінів (на картках); картки із проблемними питаннями; картка оцінювання.

   Методи і прийоми: лекція, евристична бесіда, коментоване читання; літературний диктант, взаємоперевірка, постановка проблемних запитань, використання роздавального матеріалу, використання різного роду зіставлень (героїв з прототипами, споріднених за проблематикою творів, зіставлення літературних образів, зіставлення художнього твору з його екранізацією), використання візуального унаочнення, метод «прес», аналіз моральних ситуацій, випереджальні завдання.

   Тип заняття: комбіноване заняття.

   Проблемні питання:
1. Чому Понтій Пілат хотів урятувати Їєшуа, але не врятував?
2. Чому Ієшуа вибачає Пілата?

   Література
1. Булгаков М. А. Избр. произв.: В 2 т. Т. 2 /Сост. и коммент. Л. М. Яновской. – К.: Дніпро, 1989. – 750 с.
2. Малахов В. А. Етика. Курс лекцій: Навч. посібник – 3-те вид. – К.: Либідь, 2001. – 384 с.

   Хід заняття (викачати з сервера)

   Дивіться також:
Літературний диктант «Упізнай героя» за змістом роману «Майстер і Маргарита»
Презентація «Упізнай героя» (цитати та відповіді для самоперевірки)
Фрагмент з телесеріалу «Майстер і Маргарита»: Воланд і Левій Матвій
Трейлер до фільму «Острів»
Фрагменти лекції «Майстер і Маргарита» диякона Андрія Кураєва
Категорія: 11-й клас | Додав: Oleg77 | Теги: -Майстер і Маргарита-, -Булгаков-
Переглядів: 10807 | Завантажень: 2825 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Світова література в школі © 2011-2024
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВІДВІДУВАЧІ
free counters
Free counters
Партнери сайту
 Навколо медіа: медіаосвіта в школі та вищих закладах освіти
Лічильники
CY-PR.com Счетчик PR-CY.Rank