|
 |
Статті |
 |
У категорії матеріалів: 19 Показано матеріалів: 1-19 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Шістнадцять запитань (чотири резервних)
|
Чотирнадцять запитань (два резервних)
|
Зміст: 1. Значення терміну «реалізм» 2. Теоретичне обґрунтування реалізму. Походження терміну 3. Характерні риси реалістичної літератури ХІХ ст. 4. Представники літератури реалізму ХІХ ст.
|
Зміст: 1. Виникнення класицизму. Класицизм і бароко. Значення діяльності кардинала Рішельє 2. Риси класицистичного мистецтва 3. Література класицизму. Трактат «Поетичне мистецтво» Н. Буало 4. Найвидатніші представники класицизму 5. Подальший розвиток класицизму
|
Зміст: 1. Дійові особи 2. Місце дії 3. Сюжет і композиція 4. Короткий зміст
|
Зміст: 1. Виникнення бароко. Походження терміну 2. Світогляд і філософія доби бароко 3. Розвиток науки 4. Мистецтво бароко 5. Різновиди бароко 6. Людина доби бароко 7. Зміни в житті суспільства
|
Зміст: 1. Поняття історії літератури 2. Літературний процес 3. Етапи розвитку літератури 4. Основні поняття історичної типології літератури
|
„Дилему Хельги” використовують під час обговорення учнями моральних проблем, аналізу моральних ситуацій, коли дійова особа мусить зробити вибір. Дилеми стосуються питань моралі, й учням слід визначити, правильно чи ні діють конкретні особи.
|
Метод «прес» використовується у випадках, коли виникають суперечливі питання і учням потрібно зайняти й аргументувати певну позицію з проблеми, що обговорюється. Метою застосування цього методу є надання учням можливості навчитися формулювати й висловлювати свою думку з дискусійного питання аргументовано в чіткій та стислій формі.
|
|
 |
Copyright Світова література в школі © 2011-2025 |
 |
|
 |
Статистика |
 |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|